‘Sharrai’ application witnesses huge demand for car sales

0
307
  الشارقة في 16 يناير / وام / شهدت منصة وتطبيق "شرّاي" الذكي الذي أطلقه قطاع إدارة الأصول في شركة الشارقة لإدارة الأصول - الذراع الاستثمارية لحكومة الشارقة إقبالاً واسعاً من قبل المستخدمين .    يعتبر التطبيق منصة لبيع وشراء السيارات الجديدة والمستعملة وفق أفضل المعايير التقنية والتكنولوجية.. ويقدم فرصة للتجار والجمهور للتسوق بسهولة للحصول على السيارات التي يرغبون بشرائها بسرعة ويسر من خلال تحميله على هواتفهم الذكية و ما يساعدهم في توفير الوقت في عملية البحث عن السيارات.    وقال محمد بن عيسى المدير التنفيذي لقطاع إدارة الأصول في شركة الشارقة لإدارة الأصول : " توفر منصة وتطبيق "شرّاي" أكثر من 5306 سيارات مستعملة يمكن للراغبين سواء كانوا متسوقين أو تجار سيارات من داخل الدولة وخارجها التواصل مع التجار وانتقاء وشراء ما يناسب إمكانياتهم ويلبي رغباتهم واحتياجاتهم" .    وأضاف : " تعد منصة وتطبيق "شراي" واحدا من المشاريع النوعية والمبتكرة التي تسهم في بناء اقتصاد تنافسي لإمارة الشارقة بالإضافة إلى زيادة العائدات من أنشطة الاستثمار وإدارة الأصول وتعزيز التطور الاقتصادي للإمارة القائم على الابتكار والتطور".          

The smart “Sharrai” platform and application, launched by the Asset Management Sector of the Sharjah Asset Management Company, investment arm of the Government of Sharjah in 2021, has witnessed widespread demand by users.

The application was designed for users to buy and sell new and used cars, according to the best set technical and technological standards.

Mohammed bin Essa, Executive Director of the Asset Management Sector at Sharjah Asset Management Company, said, “The Sharrai platform and application provides buyers access to more than 5,306 used cars for sale. The application conveniently connects and allows communication between both local and international shoppers looking to purchase vehicles with new and used car dealers. Meeting the vast needs of the market, shoppers can choose from a variety of preferred different types, models, and specifications of vehicle before effortlessly purchasing their perfect car.”